Reünie 1e nest Elmo

Zaterdag 9 oktober hebben we een reünie gehad met de pups en eigenaren van het eerste nest van Elmo.

Hieonder een kleine greep uit de vele foto’s. Originele versies zijn natuurlijk bij Corrie op te vragen 🙂

In de tuin met koffie/thee en lekkers uit alle windstreken.

_DSC4063
previous arrow
next arrow

En de groepfoto’s met daarna de wandeling met lekker los lopen en spelen.

_DSC4122
previous arrow
next arrow